Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 9 oktober 2020

Facebooklive - Lisanne - Planner pagina met Miles Apart Maja Design

 Hoii allemaal!

Deze keer kun je lezen hoe ik een plannerpagina maakte tijdens mijn live uitzending voor de side kick planner van Elizabeth Craft Design.  Sommige mensen vinden het fijn om de uitzending ook nog eens na te lezen.

Om meteen maar heel eerlijk te zijn, dit is mijn tweede planner pagina voor in mijn Sidekick planner van Elizabeth Craft Design. Voor mij is het nog een beetje onwennig om niet te hoog (in 3d) te werken. 
Allereerst ben ik begonnen met een basispagina dit is stans 1765.  Hier zit een tabje boven aan de pagina (draai je de pagina om dan kan je ook het tabje aan de onderkant doen).
Deze stans heb ik uit het papier Miles Apart van Maja design gestanst. Maar uit een los vel van 30,5 x 30,5 cm.  Het paperpad 15,2 x 15,2 is te klein voor deze stans. 
Alle randen van het papier bewerk ik met distress ink Gathered Twigs.
Het leek mij erg leuk om een pocket op deze pagina te maken. Dit deed ik door nog een halve pagina met de stans uit 1765 te stansen en dit af te scheuren. Dit vind ik zelf wel een leuk effect geven met die gescheurde rand. 
Hier achter heb ik nog een klein stukje ribbelkarton vastgemaakt met de nietmachine van Tim Holtz. 
Aan de achterkant heb ik aan 3 kanten tape geplakt zodat er een pocket ontstaat. 
In een pocket kun je natuurlijk foto's stoppen maar ook een label of zelfs beide haha. 
Ik koos voor een label en die stanste ik uit paperpad van 15,2 x 15,2 cm.
Deze label komt uit de sidekick stans 1769. 
Dit label heb ik nog wat extra glim gegeven. Dat deed ik door wat embossingpoeder van Ranger ( speckle flurries) over het label te strooien en dit van de onderkant te verhitten.
Dit gaat dan heel mooi smelten als spetters. Ik houd er van haha.
Aan dit label maakte ik een tab die ik stanste uit ribbelkarton. Daar bovenop zit nog een plaatje ook uit de lijn van Maja Design.

Dan heb ik ook nog reinforcers uit kraft gestanst en dit op de pagina geplakt. 
Bij stans 1771 zit een mooi stans met bladeren. Deze heb ik gestanst uit een monochroom kleur van Maja Design. En dit heb ik bewerkt met versamark inkt en embossingpoeder van Ranger (speckle Powder Cotton).
Ook heb ik nog de tekst beautiful gestanst uit het designpapier en hierachter ribbelkarton geplakt. 
Deze tekst komt uit de sidekick stans 1771. 
En zo heb ik deze plannerpagina gemaakt. Ik moet zeggen dat dit wel ontzettend leuk is om te doen.
Gelukkig kan ik ook nog heel veel pagina's maken in mijn planner haha. 

Ik hoop dat jullie hier ook weer wat ideetjes mee hebben gekregen.
Tot een volgende keer! 

Je kan de uitzending hier nog terugkijken:


Alle materialen kan je hier vinden: 
https://www.hobbyvision.nl/nl/26-09-2020-lisanne-geerding-planner-pagine-maja-design.html


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Unknown zei

Heel erg bedankt Betha!