Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 17 oktober 2020

I love voetbal

Hallo allemaal,

Deze keer wil ik een heel ander soort kaartje aan jullie laten zien. Een voetbalkaartje gemaakt voor onze kleinzoon die in september 8 jaar is geworden.





De basis is gemaakt met rood cardstock en die leuke voetbalmal van Dutch Doobadoo. Daarna de kleine gedeelten in het wit en zwart overgenomen en op het rode geplakt. Om er een easelkaart van te maken heb ik een stuk rood cardstock gesneden van 30 x 15 en gerild op 12 cm en 21cm. Op het gedeelte van 9 cm heb ik de voetbalvorm geplakt. Het langste stuk is beplakt met designpapier uit het craftset van Dutch Doobadoo.



Nu is het tijd om te versieren. Altijd het leukste werk om te doen. Uit groen cardstock een aantal grasranden gestansd en opgeplakt. Voor de kleine ballen heb ik de leuke stansmallen van Crealies gebruikt en leuke tekststickers erbij uit die crafty kit.



Ht voetbaltenue  is ook een stansmal van crealies en ik heb het aangepast in de kleuren van Ajax. De naam Vince heb ik geschreven met een Gelly Roll pen.



De voetbalschoenen uit wit en rood cardstock gestansd en hempcord als veters gebruikt.



Achter de foto zit een voetbalbeker gemaakt uit goud karton. Bedankt voor het langskomen.



Alle gebruikte produkten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je gelijk op de juiste plaatst in de webwinkel.


 
 
 
 
 
 









Geen opmerkingen: