Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 oktober 2020

BE-YOU-TIFUL - MIXED MEDIA KAART

Hallo allemaal,

Het is de laatste tijd toch wel lekker weer om binnen aan de freubel te gaan.
En niet alleen het weer, ook het hele Corona gebeuren houd menig mens binnen.
Ik hoop dat jullie er allemaal goed doorheen komen!!

Van Dutch Doobadoo kwam deze shape art uit. 
Hiermee ben ik aan de slag gegaan en heb er een soort mixed media kaart van gemaakt.


De basis is 300 gram aquarel papier van Vaessen.
Dit heb ik op model gesneden en ben het gaan voorzien van relief pasta van Cadence.
Dit heb ik door de nieuwe mask gesmeerd en goed gedroogd.

Daarna ben ik kleur gaan aanbrengen en dit keer heb ik dat gedaan met cosmic shimmer powders.
Dit is een poeder die je er op strooit en daar water overheen sprayd.

Dit weer goed gedroogd en daarna heb ik de mask nog een keer er weer op gelegd, precies op de pasta.
Hierdoor heb ik glacier pasta gesmeerd zodat sommige delen van de witte pasta een mooie
glans kregen.

Met een stempel van stamperia, heb ik er kleine stukjes script op gestempeld met een aqua blauwe kleur inkt. Hiervoor gebruik ik graag de Versafine Clair inkten.

Uit zwart cardstock heb ik de stans uitgestanst en aan de linker kant op geplakt.
Daarna ben ik het gaan versieren met diverse plaatjes uit de Mintay knipvellen. Ook zitten er nog wat paper flowers op en wat droogbloemetjes.

Als laatste heb ik het gemat op zwart cardstock en nog even met een zwarte posca pen
her en der op de kaart gespetterd.

Ik vond het weer leuk om te maken, en met jullie te delen,




 



 
  






 

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Mooie kaart, er is veel op te zien, mooie, zachte kleurtjes
grtjs,martina

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

bolletjelucky.blogspot.com zei

En het is prachtig om naar te kijken.
Lieve groetjes Miranda

José G. zei

Weer een hele mooie creatie!!