Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 oktober 2020

FacebookLIVE - world cardmaking day kaart met pop-up deel en geheim flapje

                                                                         Lieve lezer(es),


Op 3 oktober 2020 was het World Cardmaking Day. In de groep van HobbyVision zijn we 3x live gegaan deze dag. Ik maakte deze kaart met een pop-up deel en een geheim flapje:




Aan de linkerkant van de kaart heb ik een stukje ingeknipt waardoor je het strookje naar voren kon duwen. Hierop heb ik een schattig labeltje geplakt:


Aan de rechterkant maakte ik een flapje met een magneetje, je ziet haast niet dat het flapje er zit!


Voor deze kaart gebruikte ik heel veel stansjes:


In dit filmpje zie je hoe ik de kaart maak:



Fijne dag!
Liefs, Reanna


Hier vind je de gebruikte artikelen:

4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Anoniem zei

Prachtige kaart. Groetjes Lia

Etty de Graaf zei

Schitterende kaart Reanne

Reanna van Haren zei

Dank jullie wel allemaal!