Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 10 oktober 2020

Herfst challenge album voorkant

 

Hallo allemaal,

Het is bij ons nu toch wel echt herfst buiten.
Ook wel een beetje binnen, want zo zijn we met een herfst challenge bezig, en in huis staat een leuk herfst stukje op tafel.  Maar even over de herfst challenge.
Hiervoor had ik een album met workshop gemaakt waar de creaties van de challenge
in bewaard kunnen worden.
Hier had ik nog niet echt een voorkant op, dus die heb ik maar eens gemaakt.


Allereerst wilde ik er veel bladeren bij, en zo kwam ik op het idee om de chipboard bladeren 
van Jolanda de Ronde er bij te gebruiken. Deze heb ik met diverse laagjes verf een beetje op kleur gebracht. Daarna heb ik er een spray op gedaan zodat ze mooi beschermd waren en een mooie glans kregen. 


Vervolgens ben ik gaan werken op een soort dunne canvas board.
Deze heb ik met witte structuurpasta en een mask van Dutch Doobadoo versierd.
Daarna heb ik de okergele verf van Cadence er op aangebracht en daar water op gesprayd.
Zo ging het een beetje lopen tussen de structuur pasta vormen.
Dit heb ik goed gedroogd en ben er met een goudkleurige wax heel voorzichtig met mijn vingers overheen gegaan. Nu heeft alleen de hoogste laag wat wax gekregen. 

Het mooie frame, eveneens van Jolanda de Ronde heb ik voorzien van stone effect van Cadence.
Daarna de randjes er van met een bruine distress inkt iets bewerkt.
Deze heb ik op de kaart geplakt en toen kon het versieren beginnen.
Met heel veel plaatjes, uit de boekjes van Mintay en de bladeren, die ik in verschillende hoogstes heb opgeplakt, kreeg het deze creatie.

Met de stickertjes uit de boekjes van Jenine heb ik nog een paar kleine bannertjes gemaakt met
de tekst herfst challenge 2020.

Het geheel nog langs de rand met een bruine distress pasta afgewerkt en dit op de voorkant van
mijn herfst challenge boekje geplakt.