Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 22 oktober 2020

Even voorstellen Nieuw DT lid Carla


Hallo allemaal,

Het DT team van Hobbyvision is weer groter geworden.
Carla van Dam komt ons versterken met haar prachtige creaties!

Wij hopen dat jullie veel moois van haar zullen zien en wensen haar veel plezier in dit team.

Zij zal zichzelf even aan jullie voorstellen:



Ik ben Carla, 43 jaar, getrouwd met Eddie en moeder van 2 zonen, Youri van 20 en Mylan van 15 en een bonus moeder van 3, een druk gezellig maar chaotisch gezin ðŸ˜Š Samen met mijn man en jongste zoon woon ik in het Groningse Stadskanaal.
Ik ben werkzaam in mijn eigen bedrijf in het borduren en bedrukken van textiel en relatiegeschenken.

ik ben een geboren Limburgse, creatief, chaotisch, humorvol en vooral een mensen mens.

Creatief ben ik altijd al geweest, de ene keer meer dan de andere, mixed media en het maken van albums vind ik het aller leukste om te doen, al moet ik zeggen dat een kaart tussen door toch ook wel fijn is om te maken.

 




1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk kennis te maken Carla. Ik ben benieuwd wat voor moois je allemaal gaat laten zien. Succes en veel plezier.
Lieve groetjes Miranda