Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 18 oktober 2020

Kerst...

  Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie n kerstkaart laten zien met sneeuwbollen.

Deze DDBD mal had ik nog niet eerder gebruikt met de sneeuwbolletjes,

maar het geeft een super leuk effect op je kaart!


De basis heb ik gemaakt met een mal van DDBD en deze gemat met papier

uit een blok van studio light.

In de sneeuwbolletjes heb ik wat plaatjes gedaan wat ik heb uitgeknipt uit 

dit zelfde blokje. De schudsneeuw is van MD. De kaart heb ik verder versierd met 

knipplaatjes uit een boekje van Mintay.



De binnenkant van de kaart 'n leuke vellum tekst geplakt wat ook in 

het SL blokje te vinden is. Deze heb ik opgeplakt met lijmspray.

Ook heb ik de leuke tag stans van SL gebruikt en weer wat knip plaatjes.

Achter de kerstboom ribbel karton wat ik heb bewerkt met structuur pasta van DDBD.

Zo krijg je n leuk sneeuw effect.


Hieronder zet ik alle produkten neer wat ik heb gebruikt, en als je op het plaatje klikt,

kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, en graag tot

de volgende keer!

Lieve groetjes Pouwla.


     

  

7 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Miranda

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Sylvia zei

Super leuke kaart.

Groetjes Sylvia

Judith zei

Owh zo'n kaart met sneeuwbolletjes heb ik ook mijn lijstje staan, moet alleen nog even kijken waar ik ze vandaan moet halen. Erg mooi creatie.
Groetjes van Judith

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Pouwla, leuk met die sneeuwbolletjes bovenin en mooi gedecoreerd.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

heel erg lief , Jenine.
groetjes Martha.

Judith Thoonen zei

Wat een schitterende kaart. Ik hou van jouw kaarten.
Grot van Judith
Bedankt voor de uitleg