Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 4 oktober 2020

Have a Wonderful Christmas - Winter Charm

 

Hallo allemaal,

Ik moet er nog niet aan denken, maar na de herfst komt de winter.
Echt niet mijn tijd van het jaar, maar goed we maken er maar wat van.
Het is natuurlijk wel lekker om dan binnen aan de gang te zijn met creatieve dingen ;)

Maar voorlopig hebben we nog even herfst. Dat wil niet zeggen dat we dan niet met winter aan de slag kunnen op kaarten gebied. Van Studio Light kwam een tijdje terug de mooie
lijn "Winter Charms" uit. Hier heb ik de volgende ( kerst )  kaart mee gemaakt


De basis is een stans waar de bomen ook aan vast zitten en dus ook meteen met de basis worden
uitgestanst. De rest van de basis heb ik beplakt met designpapier uit de paperpads.

Uit het elementen boekje heb ik diverse plaatjes uitgekozen en uit geduwd. Zo makkelijk want die zijn allemaal al voorgestanst. Deze plaatjes heb ik verhoogd opgeplakt met foamtape.

Onder het plaatje zit nog de prachtige ster die ook bij de serie Winter Charms zit. Net als de twee kleinere die ik aan de rechterkant heb geplakt.


De bovenste rand met de bomen, die heb ik voorzien van sneeuw. Dit kan je heel mooi doen met
Fluffy Stuff. Een flesje met een handig fijn tuitje. Dit doe je op de bomen en dan ga je dit verhitten met een heattool tot dat het een soort schuim wordt. Zo leuk!!

En ondanks dat het nu nog herfst is, vond ik het toch wel leuk om deze winterse kaart te maken ;) 


      






 

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha