Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 19 oktober 2020

FacebookLIVE - herfstpagina met citaat

 Lieve lezer(es),

Op maandag 12 oktober 2020 mocht ik live met het vierde thema van de herfst challenge; verwerk een herfstcitaat in je project. 
Dit is de bladzijde geworden:



Voor dit project wilde ik echte bladeren gebruiken. In mijn tuin staat een druif en een camelia, van beiden heb ik bladeren geplukt en helemaal ingesmeerd met gel medium van Liquitex:


Tijdens de live heb ik meerdere mogelijkheden laten zien om een leuke achtergrond met Distress Oxide te maken in combinatie met een stencel, dit zijn een paar andere achtergronden die ik maakte (eentje met embossing poeder en eentje met Distress Resist spray):


Ik vond dit een leuk project om te doen en een gezellige live. Wil je het filmpje nog eens terugzien, dan kan dat hier:



Fijne dag en tot de volgende keer.
Liefs, Reanna


De gebruikte artikelen vind je hier:

Geen opmerkingen: