Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 30 oktober 2020

Challenge Beterschap - reminder

Hallo allemaal,

Ik kom vandaag even langs om jullie even te herinneren aan onze challenge.
Elke maand hebben we een challenge met een thema of opdracht.
Deze keer is het BETERSCHAP. 

En dit is mijn voorbeeldkaart.


Het model komt uit een dutch doobadoo crafty kit.
Die heb ik twee keer getekend en uitgeknipt en daarna als pocket tegen elkaar
aan geplakt. 


In de pocket heb ik een dubbele kaart geschoven. Deze doe ik er met 1 kant in zodat de kaart op het andere deel kan staan.

De voorkant heb ik bewerkt met masks en pasta en daarna lekker veel knip plaatjes.

Natuurlijk is dit niet het enige voorbeeld voor de challenge, ook de rest van het team heeft leuke voorbeelden gemaakt.
En wil je ook mee doen om een waardebon te winnen, kijk dan even bij onze challenge.
Bovenaan dit blog staat hoe je mee kan doen als je geen blog hebt, maar b.v. via facebook.

Ik wens je al vast veel plezier met het maken, en succes !!

En de challenge, die kan je hier vinden: 
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2020/10/nieuwe-challenge-102.html








 

3 opmerkingen:

Inny zei

Wat een geweldig mooie kaart!

x Inny

Ellen zei

Schitterende kaart!

Cobie zei

Wow.... Schitterend!
Groetjes Cobie