Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 29 oktober 2020

Facebook live - Lavinia stempels, alcohol inkt en gelli plate`s



Hallo allemaal,

Op 23 oktober heb ik een live uitzending gegeven waarbij ik liet zien hoe je
een achtergrond kan maken op een gelli plate met alcohol inkten.

Deze achtergronden zijn heel erg mooi voor de Lavinia stempels.

De kaart met de haasjes is het voorbeeld van de live uitzending.


En ik had natuurlijk nog meerdere afdrukken gemaakt dus heb ik er nog een 
Lavinia kaart mee gemaakt.
Dat is er eentje van een onderwater wereld ;) 


De achtergrond is dus gemaakt met alcohol inkt op een gelli plate en 
daarbij heb ik een Mask, eveneens van Lavinia gebruikt.

De kwal heb ik met Versafine Clair inkt gestempeld net als de kleine visjes.
Met wat sparkletz ( de waterdruppels ) heb ik het nog iets versierd.

Hoe dit alles in zijn werk gaat kan je nog terug kijken op het filmpje van de live uitzending.














En deze materialen heb ik gebruikt: