Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 17 mei 2021

Een Zoon

                                                                  Hallo allemaal,


Vandaag de eerste creatie van mij hier op het HobbyVision DT blog. Ik ben voor jullie aan de slag gegaan met de mooie nieuwe materialen van Marianne Design. Het is een echte mannenmaand bij Marianne Design voor zowel grote als kleine mannen. Ik ben aan de slag gegaan voor de allerkleinsten, omdat ik de schaapjes zo schattig vond, moest ik daar wat mee maken!


De basis is de nieuwe labelmal, die heb ik uitgestanst en daarop designpapier verwerkt, wat met Distress Oxide -walnut stain- bewerkt is. Vervolgens heb ik hetzelfde gedaan met de kleine label en het plaatje van de lammetjes. Daarna heb ik het waslijntje, de graspollen met bloemetjes en het tekstlabel gestanst en bewerkt. Let op: maak eerst de strikken vast aan de labels, voordat je kaart in elkaar plakt en afwerkt met de gestanste onderdelen! Als laatste heb ik op de bloemetjes NuVo drops gedaan: dit moet een aantal uur drogen en is daarom het handigst om op het allerlaatst, als de bloemen al op je kaart geplakt zijn, te doen, zodat de druppels niet per ongeluk uitgeveegd worden.

Ik hoop dat ik jullie extra inspiratie heb kunnen geven in dit eerste blogbericht van mij hier met de nieuwe Marianne Designspullen & wens jullie veel knutselplezier met de babymaterialen van Marianne Design.


Alle producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je gelijk op de juiste plaats in de webwinkel.

6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg leuk! Groetjes Betha

Crealientje zei

Super leuk deze tag kaart!
Baby spulletjes blijven leuk om iets mee te maken.
Gefeliciteerd Lisanne met je eerste post voor HobbyVision.
Toppie! Ga zo door.
Lieve groetjes Crealientje.

Trudy zei

Ontzettend lief en leuk deze tag!
Goed geslaagd deze eerste creatie voor Hobbyvision!
Groetjes Trudy

Jantine zei

Mooie kaart, Lisanne! Leuk model.
Groetjes
Jantine

Trijntje zei

Prachtige kaart Lisanne

suzanne las zei

Hallo allemaal, ik ben suzanne lasu en ben hier om het geweldige werk dat dr. Momodu voor mij heeft gedaan te delen. Na 5 jaar huwelijk met mijn man met 2 kinderen, begon mijn man raar te doen en uit te gaan met andere dames en me koude liefde te tonen, bij verschillende gelegenheden dreigt hij van me te scheiden als ik hem durf te vragen over zijn affaire met andere dames, ik was totaal verwoest en verward totdat een oude vriend van me me vertelde over een spreukenmaker op internet genaamd Dr. momodu die mensen met relatie- en huwelijksproblemen hielp door de krachten van liefdespreuken, aanvankelijk twijfelde ik of zoiets ooit bestaat, maar besloot om het eens te proberen, toen ik contact met hem opnam, hielp hij me een liefdesbetovering uit te spreken en binnen 48 uur kwam mijn man bij me terug en begon zich te verontschuldigen, nu is hij gestopt met uitgaan met andere dames en de zijne met mij voorgoed en echt. Neem contact op met deze geweldige liefdesbetovering om uw relatie- of huwelijksprobleem vandaag op te lossen via e-mail: e-mail: drmomoduohen@gmail.com of WhatsApp: +393898289395

Hier is mijn persoonlijke e-mail: suzannelasu@gmail.com als je me iets wilt vragen