Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 mei 2021

Kaarten met Alcohol inkt

                                                                     Hallo allemaal,

Vandaag laat ik je deze twee kaarten zien,
gemaakt met alcohol inkt.



Voor deze kaart heb ik onderstaande producten gebruikt.
Ik heb op Yupo (synthetisch) papier alcohol gedruppeld,
daarna een druppel alcohol Blending Solution op de inktdruppels. 
Daar ben ik meteen met de alcohol ink airblower op gaan blazen.
Dit kan je steeds herhalen totdat je tevreden bent.
Ik had zelfs na een maand weer opnieuw inkt met Blending Solution op een plaats
extra aangebracht omdat ik niet geheel tevreden was.
Ook dan kan het nog.

Dit is zo leuk om te doen,
ook om het feit dat je niet weet hoe het gaat worden.
Je krijgt geweldige unieke exemplaren. 

Ik heb het vervolgens gemat op zwart papier en een andere bij passende kleur cardstock papier.
Een leuke tekst(en) erop en je bent eigenlijk vrij snel klaar met deze kaart.



Deze bovenstaande kaart heb ik op dezelfde wijze gedaan als de eerste kaart,
maar dan geheel vol zonder een plekje yupo papier wit te laten.
Ik heb als extra de  Mixatives  kleur Copper erop gebruikt.
Dit geeft een extra koper kleurig glanzend effect op je werk.
Ik vind het een marmer uitstraling geven.
Ik heb op deze kaart de tekst wat verhoogd d.m.v. foamstripjes eronder te plakken.
De randen heb ik gedistressed met een paper distresser.


 Dit was het wel zo ongeveer.
Dankjewel voor het langs komen.

Groetjes Anita van Merode
Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

      

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

tine zei

echt prachtig!
groetjes
tine

Anita van Merode zei

Dankjewel Betha en Tine.
Gr Anita