Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 24 mei 2021

Facebooklive - Art journal pagina met IZINK - Janet

 Hallo allemaal,


Jullie zal het vast niet ontgaan zijn dat er een nieuw merk in de winkel is, en dat is de IZINK.
Hiervan zijn leuke pasta`s, inkten, en spray`s.

Tja, dit moest ik natuurlijk ook proberen en ben er een dubbele pagina mee gaan maken in mijn art journal. Dit vond ik wel erg leuk en ben er ook nog een live uitzending mee gaan doen.

Maar eerst mijn eerst gemaakte pagina`s.


Hiervoor heb ik twee delen 300 gr Aquarel papier aan elkaar geplakt.
 Deze heb ik eerst op 14.5 x 20.5 cm gesneden.

Als allereerste heb ik met de , ook nieuwe, Alcohol inkt van Coutoure Creations een tekst
op beide pagina`s gaan stempelen. Dit droogt watervast op, dus kan ik er van alles overheen doen.

Met gesso heb ik er een soort van waas overheen gemaakt door er water aan toe te voegen.
Dit heb ik gedroogd en daarna heb ik links en rechts een deel iets dikker met gesso aangezet.
Hierop heb ik met een borsteltje wat oxide inkt gedaan.

Ook moest de nieuwe structuurpasta met de bolletjes er op. Dat was dus de volgende stap.
Dit weer goed laten drogen en ik ben weer verder gegaan door er op te sprayen met de IZINK Turquoise. Dit heb ik alleen aan de linker en rechterkant gedaan dus niet naar het midden toe.

Met de IZINK Goldmine heb ik nog wat inkt laten "lekken" 
Deze inkt heb ik met een penseel aan de bovenkant aangebracht en laten lopen.

Toen alles goed droog was ben ik er de plaatjes van Mintay op gaan plakken. Deze komen uit de floral boekjes die binnenkort weer allemaal op voorraad zullen zijn.

Als laatste nog wat Goldmine inkt aan de onderkant en een paar spettertjes her en der en wat glimmer uit de IZINK Diamond Glitter Paint.

De basis kaarten heb ik gemat op zwart cardstock en in mijn art journal geplakt.

En dit is het resultaat van de live uitzending. 


Wil je de live nog een keer terug kijken, dat kan je hier doen: 

  

En deze artikelen heb ik tijdens de live gebruikt: 


Geen opmerkingen: