Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 26 mei 2021

Planted with love

 Hoii allemaal!

Wat leuk dat je weer even de tijd neemt om een kijkje te nemen.
Deze keer laat ik niet één maar 2 pagina's in mijn square Traveler's Notebook zien.
Als je hier eenmaal mee begint, dan kun je niet meer stoppen! Zo leuk!
Het formaat is ook zo fijn! Het is ene kleine pagina van 10 x 10 cm.



Allereerst ben ik begonnen met het stansen van een pagina met de Poloraid Page (1847) en heb ik een achtergrond gemaakt.
Hiervoor gebruikte ik de mooie Izink Dye Spray 'Pomegranite'.
Voor één zijde heb ik wat van de spray op mijn glasplaat gedaan en met een brede waterbrush een achtergrond gemaakt.  Zo kan je met één kleur en wat water al meerdere kleurtinten maken.


Op deze pagina komt een stans met mooie bloemen en bladeren.
Deze stans hoort bij de pizzabox van Elizabeth Craft Design, maar past dus ook op deze pagina.
De stans heb ik bewerkt met Versamark en groene embossingpoeder. Je ziet niet overal embossingpoeder, maar dat maakt het juist wel leuk vind ik. 
Dit gedeelte plakte ik op de pagina. 


Daar op zit een halve scallop van vellum. Dit is een stans van de Sidekick Essentials, maar ik heb de rand met de gaatjes eraf gesneden. Om nog wat extra glim toe te voegen heb ik wat Flurries embossingpoeder gestrooid aan de bovenkant. Doordat ik dit met een heattool van de onderkant verwarmde heb je geen Versamark nodig. 
Dit heb ik als pocket opgeplakt zodat er straks nog labels in kunnen.
Op deze pocket heb ik nog een kleine tekst met open vak geplakt, hierop schreef ik de datum.
Onder dit stukje heb ik nog wat leuke takjes geplakt. 




Dan de labels.
Één label is een stans uit de Sidekick Essentials waarop ik wat leuke takjes heb geplakt die ik ook heb bewerkt met embossingpoeder.
Het andere label is een stempel (CS176) met daarin een tekst stempel (CS214).
Ik gebruikte de Versafine Clair Ink (Nocturne en Pinecone) 
Op dit label plakte ik nog even een leuke reinforcer en een stukje hemp cord.


Dan de andere pagina (dit is de achterkant van de vorige pagina). 
Hierop heb ik wat leuke Izink Beads structuurpasta opgesmeerd (aan de lucht laten drogen) en heb ik van de bovenkant Izink Dye Spray naar beneden laten lopen. Dit is dezelfde kleur als bij de achterkant. 
Hier heb ik ook nog een Shine spray (Poweder Pink) vanaf de bovenkant naar beneden laten lopen.
Je ziet dat er stukken wit overblijven maar dat vind ik juist leuk.



Hierop heb ik ook een halve scallop geplakt als pocket met Flurries embossingpoeder.
Hierop heb ik nog een stukje van de mandala geplakt. 
Dit stanste ik uit het kraft papier van Paint On. Zo leuk dit papier! Er zit een klein structuurtje in.


Ook heb ik nog een leuk takje gestanst die bewerkt is met embossingpoeder met daarnaast een super leuke meisje (CS215). Door dit met bruin te stansen past het net wat beter bij de pagina dan met zwart. 
Ook heb ik in de hoek nog de tekst 'Planted with Love' gestempeld en uitgeknipt.



Ik denk dat ik inmiddels al heel veel verteld heb over deze twee pagina's. 
En ik denk dat dit ook alles is wat ik kon vertellen.
Ik hoop dat ik jullie wat ideetjes heb gegeven.
Bedankt voor het kijken en tot snel!

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte producten heb ik hieronder even op een rijtje gezet en zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de foto klikt, kom je bij het juiste product terecht. 

                             

1 opmerking: