Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 3 mei 2021

You're a keeper

 Hoii allemaal!

Ik mag jullie vandaag weer inspiratie gaan geven met een nieuwe creatie.
Deze keer heb ik mijn Sidekick planner er eens bij gepakt. 
Het blijft geweldig om ook op deze manier bezig te zijn met papier, stansen, stempels en nog meer.
Op deze pagina heb ik oud en nieuw met elkaar gecombineerd.


Allereerst heb ik een basispagina gestanst uit het Paint On papier met een groene kleur.
Dit Paint On papier is sowieso geweldig om te gebruiken voor allerlei dingen, kleuren, stempelen, embossen, stansen enz. Dit is in verschillende kleuren te verkrijgen, dus zeker een aanrader.



Op deze basis heb ik een pocket gemaakt. 
Voor deze pocket gebruik ik papier uit het Reminiscene Book 2. 
Dit maak ik door eerst een hele pagina te stansen met stans 1768. Op een gedeelte hiervan heb ik een no end stansmal uit de Art Journal Special collectie gelegd en gestanst. 
Aan de achterkant heb ik aan 3 kanten dubbelzijdig tape geplakt, zodat ik er een pocket van kan maken.
Later kan ik hier dan nog weer leuke labels en dingetjes in doen. 



Deze labels kan je zelf maken met stansen. 
Ik maakte met de Sidekick stans 1837, 2 labels.
De basis stanste ik uit Paint On Naturel. De laag waar de tekst uit is stanste ik uit designpapier.
Een leuke reinforcer erop en een stukje hemp cord erdoor en je hebt 2 leuke labels.
Ohja, de randen heb ik voorzien van Distress Inkt Vintage Photo.


Ook heb ik nog een groter label.
Dit is een label uit het Reminscene Book 2.
Ik stempelde erop een meisje uit de stempelset CS215.
Wat leuke takjes en op de achtergrond licht een tekst, allemaal uit dezelfde stempelset.


Dat was de grote pocket.
Nu heb ik ook nog een kleine pocket gemaakt met de mandala stans van ECD.
Aan de onderrand plakte ik dubbelzijdig tape, en aan de zijkant op wat bredere stukjes.
Dit zorgde ervoor dat ik hier achter ook labels kon steken.
Eén label is uitgeknipt en de ander is een Sidekick stans 1840. 


Op deze pocket heb ik een stolp gemaakt met een klein takje en wat bloemetjes. 
De stolp is stans 1839. De bovenste laag heb ik trouwens bewerkt met embossingpoeder!
Dit is echt net nieuw, en wat is die gaaf! Een bruine kleur met een vleugje grijs. 
Het takje is stans 1757 en de bloementjes komen uit 1625.


Als laatst heb ik nog een klein vogeltje voor de stolp geplakt en reinforcers over de gaatjes van de heen geplakt. 
Het was echt weer een feestje om deze pagina te maken.
Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes hebben gekregen.
In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen!
Tot snel!

Liefs Lisanne

Alle gebruikte materialen heb ik even op een rijtje gezet. Als je op de foto hieronder klikt, word je meteen doorgestuurd naar het juiste artikel.
   
    
    
     
    
    
  

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

jackelien zei

Prachtig gemaakt.
Groetjes Jackelien