Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 6 mei 2021

Facebooklive - Slimline kaart met ECD met Lisanne

 Hoi allemaal!

Even geleden was ik weer live in onze Create it With HobbyVision groep. 
Tijdens deze live uitzending heb ik laten zien hoe je 2 'snelle' slimeline kaarten kan maken met schudmateriaal en de geweldige Farm Collection.


Voor de basis van de Slimline kaarten gebruikte ik CR1538 van Marianne Design.
Bij deze stansmal zitten ook ronde stansen en hartjes.
Dit hartje heb ik uit mijn basisvorm gestanst zodat dit een luikje wordt.
Het papier heb ik eerst op kleur gebracht met Distress Ink.
Aan de achterkant heb ik een stukje transparante sheet geplakt zodat ik er een schudkaart van kan maken. 


Om een schudgedeelte te maken heb ik foam tape aan de achterkant geplakt. 
Bij de stans van Marianne Design zit een stans waarmee je het geheel kan matten.
Door deze achter mijn basis te plakken, kan ik dus een schudkaart maken.


Het verhaal bij deze kaart is dat een boer verliefd is geworden op een boerin.
Een beetje zoals boer zoekt vrouw hihi.
Nou dan moet er natuurlijk ook rood schudmateriaal in het hartje. 
Zo gezegd en zo gedaan. 
Op de kaart heb ik dus de boer van de Farm Collection geplakt.
Maar ook een boerin. Eigenlijk gebruik ik hiervoor alle stansen van de boer, maar met de haren van de prinses van The Storybook Collection.
Zijn ze niet schattig samen?


En dan de 2e kaart die ik maakte. 
Deze keer heb ik de ronde stansen uit de slimeline stans, gestanst uit Soft Finish Cardstock.
Deze bracht ik aan de randen licht op kleur en plakte ik op mijn basis. 
Op deze rondjes heb ik het varkentje, de kip en wat zonnebloemen geplakt.
Over deze zonnebloemen heen heb ik een banner met een tekst erop geplakt.



In de hoeken van de kaart heb ik wat plaksteentjes van Marianne Design geplakt.
Deze zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar. Super zijn deze toch? 
En zo maakte ik 2 slimeline kaarten tijdens de live uitzending. 



Wil je de uitzending ook nog terugkijken? Dan kan dat door op de foto hieronder te klikken.


Bedankt voor het komen en tot een volgende keer!

Liefs Lisanne 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een geweldige kaarten en leuk met dat schudgedeelte! Groetjes Betha

jackelien zei

Twee super mooie kaarten.
Groetjes Jackelien