Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 mei 2021

Paperbag pocket

                                                            Goedemorgen allemaal,

Wat gezellig dat jullie een kijkje komen nemen op ons blog.

Ik heb deze keer een paperbag creatie gemaakt en daar een constructie in verwerkt waardoor je bovenin 2 labels kunt schuiven los van elkaar.
Ook aan de beide zijkanten kunnen elk 2 labels in dus ik kon mijn hart ophalen met het maken van labels!

Het papier wat ik gebruikt heb is van Carta Bella -  Flower Garden. Mooie zachte kleurtjes en samen met de die-cuts en stickers ben ik lekker aan de slag gegaan.



Hier kun je zien dat er ook een label in de achterkant te zien is.



Hier dan de 6 labels die allemaal in  de paperbag verwerkt zitten.



Een grote label gemaakt van cardstock schuif je in de achterste zijkant..



Een 2de grote komt er meteen voor.


Bovenin aan de voorkant  schuif je een smallere label.
Ik heb seam binding lint gebruikt aan de bovenkant van de label. Zo kun je ze gemakkelijker vast pakken en in en uit schuiven.

 
Aan de linkerzijkant heb ik dan nog 2 kleinere labels geschoven.



En dus ook nog 1 in de achterkant.
Werk je graag met foto's heb je dus ruimte genoeg om veel te gebruiken.



Ik ga binnenkort even een werkwijze maken, over hoe dit in elkaar steekt,
Deze kun je dan terug vinden in de Hobbyvision facebook groep.



 


Dit zijn de gebruikte materialen, als je op de afbeelding klikt, kom je bij het juiste product terecht:

 
    

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooi! Groetjes Betha

Tiets zei

dank je wel Betha!