Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 22 mei 2021

IJsstokjes album

                                                                Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer langs komen op ons blog. Vandaag mag ik proberen om jullie
te inspireren met een projectje.

Ik ben aan de slag gegaan met ijsstokjes!


Ik vind het zee.strand thema heel goed bij de ijsstokjes passen en dacht
dat het leuk zou zijn om er een album mee te maken.
Ik heb het graphic45 papier - Catch of the day gebruikt.
 Ik ben begonnen met gaatjes ponsen in 3 ijsstokjes.
Daarna heb ik er eerst 13 strak naast elkaar gelegd, dan een mm overgeslagen
en dan de 3 met gaatjes en weer een mm overgeslagen en toen weer 13 straks tegen elkaar aan.


Ik heb toen voorzichtig gemeten hoe lang het geheel was en dat uit cardstock gesneden
en voorzichtig erop geplakt (daarna wel even weer de gaatjes door het cardstock ponsen).



Doordat ik er aan beide kanten een mm tussen liet na de 13 stokjes
kun je het geheel nu voorzichtig vouwen. 



Voor de pagina's heb ik 3 papieren zakjes gebruikt. Deze dubbel gevouwen en ook in de vouw
gaatjes geponst. Ik heb bij de zakken ook de bodem open gesneden door er een mm af te halen.


Daarna heb ik alle kanten beplakt met design papier en heb ik nog kleine zakjes ertussen geplakt om zo nog wat extra flapjes te creëren.



Toen ben ik begonnen met het pimpen van alles pagina's. 
Met elastiek heb ik de pagina's vast gezet in de ijsstokjes omslag.

Ga er nu maar even voor zitten met een bakkie gezelligheid, want er komen heel wat foto's!

De eerste pagina:








De 2de pagina:










De 3de pagina:







Nou het was een hele zit hé om alles te bekijken en te lezen. Ik hoop dat je genoten hebt.


Hieronder vind je een lijst met gebruikte artikelen.
Als je op de foto klikt kom je in de shop bij dat artikel.


       

2 opmerkingen:

Mirjam1702 zei

Wat een leuk idee en wat een mooi album is het geworden!!

Gina zei

Prachtig boekje Lisanne ! Zo veel moois in te zien ! Geweldig idee met die ijsstokjes! Groetjes, Gina