Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 23 mei 2021

Forever

                                                                          Hoi allemaal,

Bij dit kaartje ben ik aan de gang gegaan met de mooie vogeltjes stempel van ECD.




Het is een prachtige stempel met veel mogelijkheden.

Ik heb er een slimline kaart van gemaakt met een slimline stans
van Marianne Design.




De basis is dus een stans van MD en hierop heb ik papier gemat van
Craft 'O Çlock 'Hours of  Longing'.
Hierop heb ik met behulp van een dopje rondjes op gestempeld met
Pentart Liquid metal gold. Een heel fijn verfje in een potje met heel veel mogelijkheden.



De vogeltjes heb ik gestempeld en gekleurd met Faber Castell waterverf.
 Dit heb ik uitgeknipt met een wit randje en opgeplakt op een tak stempel van Lavinia
wat ik ook heb uitgeknipt en opgeplakt.
Het vogelkooitje is een stans van Joy! Crafts vintage florishes en deze ook bewerkt met
de Pentart verf.
Gespetterd heb ik met een witte Posca pen.

De bloementoef heb ik gemaakt met de florals van ECD en gekleurd met
Elements Mermaid van Lavinia. Hiertussen heb ik ook weer takjes gedaan
wat ik heb gestempeld met een takje van de sheet en uitgeknipt.
De tekst zit ook weer op de sheet. Het geheel heb ik met de stripes foamtape
op Florence cardstock geplakt. Superhandig deze strookjes tape!
Dit was mijn kaartje van vandaag en ik hoop dat ik jullie hiermee weer
heb kunnen inspireren.
Dan wens ik jullie een hele fijne dag en veel knutselplezier!
Lieve groetjes Pouwla.

Hier nog de linkjes van de gebruikte materialen. Als je op het plaatje klikt,
kom je meteen bij het desbetreffende product in de webshop.

            


     

3 opmerkingen:

jackelien zei

Prachtig gemaakt.
Groetjes Jackelien

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi en die vogelstempel is geweldig! Groetjes Betha

Annette zei

Prachtig. Vind de vogeltjes ook zo mooi gekleurd.