Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 6 mei 2021

I am a little crazy in a big way

  Hallo allemaal,

Vandaag even een klein kaartje met een klein blogberichtje.

Ik zag dit nieuwe modelletje Card Art van Dutch Doobadoo nog liggen en dacht, dat is ook leuk
om alleen de buitenste lijnen te gaan gebruiken. Het is er eigenlijk een met broekzakjes er op, maar die heb ik dus weg gelaten en er gewoon een basis slimeline kaart van gemaakt.


Als eerste heb ik de een na grootste maat getekend op aquarel papier.
Op een sheet heb ik wat roze en groene kleurtjes gezet met de Molotow aqua brushes.
Daar heb ik water op gesprayd en het papier er doorheen gehaald.

Dit heb ik even goed gedroogd en heb ik er twee bijpassende kleurtjes Distress Oxide inkt (Kitsch Flamingo en Peeled Paint) gekozen.
Deze twee kleurtjes heb ik door de mandala mask gedaan zodat de achtergrond wat meer structuur kreeg. En met dezelfde mask heb ik de grootste gekozen en voorzien van de IZink Diamond structuur glitter pasta. Wat is dit ook weer leuk spul ;) 

Toen alles droog was ben ik de bloemen gaan kleuren. Dit heb ik ook gedaan met de Molotow brushes op aquarel papier. Daarna uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt.

Als laatste nog wat zwarte spetter stickers en een tekst van Art by Marlene.
Het geheel heb ik op een grotere maat zwart cardstock geplakt.

De gebruikte materialen kan je bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je bij het juiste product terecht. 

       


Geen opmerkingen: