Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 mei 2021

Facebooklive - Laviniakaart met Janet

                                                                  Hallo allemaal,


Ook op het blog zal ik nog even deze Lavinia kaart laten zien.
Deze heb ik in een live uitzending gemaakt dus je kan het ook nog terug kijken.


De basis is een vel aquarel papier op A4 formaat.
Hierop zet je een aantal kleuren spray`s. En het leuke is om dan diverse merken door elkaar te gebruiken want de ene is mat van kleur en de ander heeft weer een glitter er in. Dit geeft dan een leuke combi. Bij deze heb ik Dylusions, Lindy`s en Cadence inkt spray`s gebruikt.

Als de inkt nog goed nat is, leg je er een A5 formaat papier in.
Zelf heb ik dat met aquarel papier gedaan. En je kan eventueel ook nog een tweede afdruk maken. Deze wordt dan weer wat lichter van kleur. Dan kies je de mooiste uit en daar ga je mee aan het werk.

De opbouw heb ik met Distress Oxide gedaan, met Panpastel en diverse inkten.
Ook gebruik je bij dit soort kaarten veel Gelly Roll pennen. Deze zijn er met of zonder glitter.
 
Hoe deze kaart tot stand is gekomen, kan je nog terug kijken op ons YouTube kanaal:



       
En de artikelen die ik gebruikt heb, die kan je in de webwinkel vinden. We hebben ze allemaal voor je in 1 groep gezet: https://www.hobbyvision.nl/nl/05-05-2021-janet-blaauw-nieuwe-producten-en-lavinia-stempels.html

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een mooie kaart! Groetjes Betha