Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 5 mei 2021

This is your Day

 Hallo allemaal.

Deze keer is het mijn beurt om een blog bericht te maken voor jullie. Het is een kaart geworden met heel veel bloemen. Hiervoor heb ik een paperpad van Paper Heaven, Golden Dreams gebruikt.


Van licht groen Cardstock heb ik een vierkant gesneden van 15 x 15 cm. Daarbovenop een designpapiertje van 14.5 x 14.5 cm en deze is gedistresst en op het groene cardstock geplakt.


In het midden heb ik die mooie stansmal van Studio Light gebruikt, De Instant Film Photo Frame. Het hartvormige gedeelte is uit wit cardstock gestansd. De randjes daarvan zijn beinkt met Versafine Clair, Shady Lane, een prachtige groene kleur.  

Achter het hartje zit een label wat ik uit wit en groen carstock heb gestansd. Deze stansmal zit ook bij het Photo Frame setje.  Het kleine cirkeltje is stansmal uit een setje van Studio Light waarmee je kleine envelopjes kunt maken. In dit setje zitten stansmallen en stempeltjes. Boven aan de label heb ik een stukje licht gele seambinding gedaan.


En hier zie je het envelopje zitten uit de set. Ze zijn echt superleuk. Het kleine kaartje kun je ook stempelen en uitstansen. Het stempelen heb ik ook gedaan met Shady Lane. Ook zie je hier heel veel bloemen. Deze zitten in het paperpad Flowers, Golden Dream van Paper Heaven. Ik heb ze vastgelijmd met een lijmpistool en daar tussen wat van dat kaasdoek gelijmd.


Hier onder op het Photo Frame nog een paar takjes van volgens mij de Fresia.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en graag tot de volgende keer.



Alle gebruikte producten zijn te koop bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeelding te klikken kom je gelijk op de juiste plaats in de webwinkel.


     
    
         

1 opmerking: