Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 14 mei 2021

Facebooklive - Lavinia 2.0 met Janet

                                                                         Hallo allemaal,


Allereerst wil ik jullie bedanken. Waarom?? Nou omdat jullie altijd zo gezellig mee kijken tijdens onze live uitzendingen!! En wat ik persoonlijk dan ook zo leuk vind, is dat er ook nog mee gedaan wordt. Want ik heb na de live van de Lavinia kaarten al heel wat mooie voorbij zien komen.

Ik heb er vandaag een drietal in deze blogpost gezet. De eerste, dat is de kaart die ik tijdens de live uitzending maakte, en dat is een idee van Lisa Taggart, wat ik jullie dus in het Nederlands heb uitgelegd. Ik vind het heerlijk om te doen. Lekker met diverse "spulletjes" bezig zijn.


Hoe ik deze kaarten heb gemaakt, kon je dus in de live uitzending zien.


Zelf vind ik de Pastel potloden van Derwent erg fijn om er bij te gebruiken.
Deze kan je zo lekker uitvegen.


En de laatste met de Blue Bells (blauwe bloemen) die heb ik een beetje gemaakt zoals de kaart van de live uitzending. Hierbij heb ik die kleine elfjes rond laten dansen.
Dit vind ik zo leuk, om van die stempels een soort sprookjes verhaal te maken.

En heb je nu de live gemist, of wil je hem nog eens terug kijken, dat kan. Alle live uitzendingen staan op ons YouTube kanaal van HobbyVision. De video van deze live, die plaats ik hier even onder:
  

En ben je er ook aan toe om lekker dit soort kaarten te maken? Dan kan je hier de materialen lijst vinden:


2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

roelie zei

Zo prachtig janet ga binnenkort ook even weer aan de slag ben ook super fan van lavinas