Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 juli 2021

Facebooklive - 1 lay-out, 2 verschillende plannerpagina's met Reanna

                                                                      Hallo!

Tijdens de Facebooklive van maandag 28 juni 2021 maakte ik twee bladzijden in mijn planner van Elizabeth Craft Designs. Ik weet niet of ik het zo mag zeggen, maar ik vind ze ECHT heel erg leuk geworden. Wat ik doe in mijn planner is feitelijk scrapbooking, foto's verwerken op een leuke manier.

Dit zijn de bladzijden geworden:


In feite heb ik 1 lay-out op twee verschillende manieren gemaakt. Eentje met alleen papier en eentje op de meer mixed media manier.  Beiden hebben links een jute touw waar feitelijk alles 'aan hangt'. Hier zie je meer de close-ups:



Voor de bladzijden gebruikte ik spulletjes van de Elizabeth Craft Designs Art Journal Specials en Planner Essentials door elkaar. Dat gaat prima!

Hier vind je het filmpje:


Lees je dit blog met je mobiel, dan is hier de link:

Hier vind je de gebruikte artikelen:

Tot de volgende keer!
Liefs, Reanna