Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 14 juli 2021

Kerst met Craft 'O Clock en ECD

 Goedemorgen allemaal,

Ik heb weer een kerstkaartje voor jullie vandaag.
Ik had het Mint Mood papier nog liggen van Craft 'O Clock en dacht daar kun je ook vast wel iets kersterigs van maken!
 Samen met de nieuwe kerstbloemen van ECD  kwam ik een heel eind!



Ik heb eerst wat laagjes design papier opgeplakt. Ik hou ervan om zo de lijn te laten zien, en zelfs in 1 kleur komt het nog prachtig uit!

De bloemen heb ik gewoon uit wit cardstock gestanst en in het hart ervan heb ik wat prills geplakt. Niet hele witte maar met een gouden glans. Staat net ff anders vind ik. De hulst blaadjes uit de donkerste groen die bij het design papier zat gestanst.


Heb wat sisal erachter geplakt en de open witte blaadjes ook uit wit cardstock gestanst.
Hier een mooie bloementoef van gemaakt .

Ik vond ook nog een bijpassend kleurtje seam binding lint en daar heb ik een dubbele strik in gemaakt en deze half onder de bloemen geplakt.
Her en der wat paillettjes gedaan en een tekst mag natuurlijk niet ontbreken. Met de witte Posca pen heb ik nog witte spetters her en der gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.. probeer het ook eens met papier wat niet voor kerst is, om daar toch iets kersterigs van te maken!



Hieronder vind je de gebruikte materialen, 1 klik erop en je komt op het artikel in de webwinkel:

 

 

Geen opmerkingen: