Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 9 juli 2021

Facebooklive - SL Grunge Artist's Atelier Art journal bladzijde met Reanna

 Hoi!

Op maandag 21 juni 2021 en op zaterdag 26 juni ging ik live om bladzijden te maken in een album dat ik had gemaakt met een stans uit de Studio Light Artist's Atelier Collectie. 

Voor alle bladzijden heb ik deze collectie gebruikt, dat kon ook omdat de collectie echt van alles bevat; washi tapes, stansen, stencils, stempels....

Dit is de bladzijde van de live van maandag 21 juni:


Ik heb op de maandag met de GelliPlate gewerkt in combinatie met de stencils uit genoemde collectie.
Ik had nog wat verf over en maakte daarmee ook deze bladzijde:


Op de zaterdag maakte ik deze twee bladzijden:


Op de bladzijde hierboven heb ik gewerkt met Distress Oxides, een stencil en modeling paste en de stempels.


Op de bladzijde hierboven werkte ik met een stencil en Distress Glaze, Distress Oxides, Embossing glaze en ook stempels.
Buiten de lives maakte ik nog meer bladzijden in het album met de Grunge Artist's Atelier Collectie, dit zijn ze:






Hier kun je het filmpje terugkijken:

Mocht je via je mobiel kijken, dan is dit de link:

Hier vind je de gebruikte artikelen:
21 juni:

26 juni:

Tot de volgende keer!
Groetjes, Reanna