Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 juli 2021

Something Else Mannenkaart

 Hallo allemaal,


Something else, zo heet het designpapier van deze kaart.
En het is dit keer een mannenkaart in een slim line modelletje.


Ik ben niet echt van de vast maten voor een slimline, dus deze heeft van mij als basis de maat 10.5 x 21 cm gekregen. Deze maat heb ik uit zwart cardstock gesneden.
Daarop een strook designpapier uit het leuke paperpad van 10 x 20.5 cm.

Van een lichter stuk designpapier heb ik een soort vlag gesneden. Deze is 8 cm x 19 cm. Daarna heb ik er een punt uitgeknipt. De randjes van het designpapier heb ik met een distresser wat ruw gemaakt.

Van de plaatjes die ook in het paperpad zitten heb ik er 1 uitgezocht met een oude motor. Deze heb ik op een stukje zwart cardstock geplakt en met foamtape wat verhoogd opgeplakt. Zo kan ik er altijd nog wat onder schuiven/plakken.

Bij deze kaart heb ik de raders uit het designpapier geknipt en heb ik met een stempel van posthumus een klein notes afdrukje gemaakt. Deze heb ik samen achter het plaatje geplakt.


En aan het plaatje heb ik zo`n schattig klein knijpertje van Tim Holtz gedaan.


Onderaan de kaart heb ik nog wat ijzeren radertjes geplakt en twee stukjes van het filmstrip lint, eveneens van Tim Holz geplakt. Nog een paar keer jutte touw er omheen gewikkeld en wat 
pailletten geplakt in blauw en zwarte kleuren en toen was hij voor mij vol genoeg.

Zo kan ik weer een mannenkaart aan mijn inmiddels klein geworden verzameling toevoegen.




    

1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Hele gave kaart! Groetjes Betha