Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 4 juli 2021

Message in a bottle

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer proberen te inspireren met een nieuw projectje. Ik had deze flessenpost van
Marianne Design al even in huis, maar het kwam er maar niet van.
En omdat het papier van Craft O 'Clock- Ocean Deep er nog lag, dacht ik nu moest het maar eens gebeuren.
Ik heb 2 flessen  gesneden en daartussen zit een beplakt lucifers doosje. Zo kun je echt iets in de 'fles' stoppen!
De voorkant heb ik beplakt met design papier en daarop het stuurwiel gemaakt met een venster en shakers erin.
Natuurlijk verder gepimpt met visnet, schelpjes, palmbomen en een vlaggetje. Ook zit er nog kaaslinnen achter het stuurwiel.




Op deze foto zie je duidelijk de 2 flessen en ertussen het doosje.




Als je hem plat neerlegt zie je het doosje. Ik heb er een kraal aan vast geknoopt zodat je het gemakkelijker kunt opschuiven.




 Als je hem open schuift zie je wat leuke strand dingetjes en een 'echt' flessenpost" flesje.
Je kunt er natuurlijk ook een cadeautje in stoppen of een cadeau kaart!




Drijfhoutjes van het strand en wat schelpjes gevonden en die erin geplakt .




Hoe het ik het 1 en ander gemaakt?
De flessen heb ik dus 2 keer uitgesneden en beide kanten beplakt met design papier.
De dop ervan is met kurk gedaan.



Het stuurwiel heb ik gestanst en op de achterkant dubbelzijdig tape geplakt.



Toen het venster erin geplakt,



Een mooi plaatje uit het design papier geknipt net zo groot als het stuurwiel,



Daarna weer dubbelzijdig tape erop geplakt en het venster gevuld met leuke steentjes en pailletten.



Het plaatje erachter vast geplakt en klaar.



Het doosje is gemaakt van een groot lucifers doosje.
Ik heb deze beplakt met design papier zodat hij er mooi bij past.
Je kunt ook eerst het lucifers doosje uit elkaar halen, natekenen op cardstock en dan daarvan maken, maar dit kan ook prima.




Op de voorkant (deel wat je uitschuift) heb ik een stukje design papier geplakt en in het midden 2 gaatjes geponst.


De kraal met touw door de gaatjes gedaan en aan de binnenkant geknoopt.


Als je daar dan weer design papier over heen plakt zie je er niks meer van.



Ik heb het doosje in het midden van de achterste fles geplakt. Daarna de voorste erop geplakt en verder af gescrapt!







Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! Bedankt voor het lezen van mijn blog en een fijne dag nog!




Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen op de juiste pagina in de webwinkel.
   



8 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig leuk! Groetjes Betha

dini puister zei

super leuk groetjes dini

Sylvia zei

Super leuk !!! Heel leuk cadeautje zo.

Groetjes Sylvia

Judith Thoonen zei

Super leuk gemaakt
Groetjes van Judith en een fijne zondag

Annette zei

Ohh, dit is ook echt weer supermooi!!

Sandra joy zei

Leuk zeg! Ik krijg weer inspiratie

tine zei

leuk gepimpte fles, het doosje er tussen is wel gaaf ; om er iets in achter te laten!
groetjes
Tine

Vera van Rooijen zei

Schitterend weer, Tiets