Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 5 juli 2021

Facebooklive - X-Mas in July met Tiets

 Hoi allemaal!

Op vrijdagavond 23 juli ging ik in de Create it with Hobbyvision facebook groep live om inspiratie te geven voor de kerst!
X-Mas in Juli !
Ik heb gewerkt met The Ultimate Scrap Collection van Studio Light en de Flower serie van Elizabeth Craft design.

Ik heb een dubbel tag gemaakt en die aan elkaar bevestigt met een stukje cardstock  van 4,5 cm x 15,2 cm en deze gerild op 2 en 2,5 cm.
Daarover heen heb ik een patroon van een giftcard geplakt zodat je deze in het midden erin kunt schuiven. Zo heb je een leuk cadeautje voor onder de kerstboom maar je kunt hem natuurlijk ook in een ander thema maken.

Hieronder zie je een foto van het patroon.
Wil je deze ook downloaden, kijk dan even in bestanden in de facebookgroep.



Hieronder dan de 2 voorbeelden die ik gemaakt heb.
Deze had ik van te voren al gemaakt om te kunnen laten zien,
Hij is gemaakt met het papier van Craft 'O Clock -  A Miracle Night.



Als je hem dan opent zie je dit:
In het midden stuk zit dus een giftcard. Ik heb er eentje zelf gemaakt met een kerst tekst erop gestempeld.




Degene die ik tijdens de live heb gemaakt is deze:
Dezelfde lay-out gebruikt op de voorkant maar omdat het heel ander papier is, ziet het er toch weer anders uit!



Ook hier een zelf gemaakte giftcard in geschoven.



Ik hoop dat je het een leuk model vind en er ook eens mee aan de slag gaat!

Wil je graag het filmpje terug kijken  dat kan natuurlijk op ons YouTube kanaal.
Het zou leuk zijn als je hem ging liken!

Alle gebruikte materialen die ik heb gebruikt vind je terug in de webwinkel
www.hobbyvision.nl

https://www.hobbyvision.nl/nl/23-07-2021-tiets-wolfard-x-mas-in-july.html

Geen opmerkingen: