Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 3 juli 2021

Hello December

 Goedemorgen allemaal


De nieuwe Mason Jar set van Elizabeth Craft design lag al een tijdje te wachten en  afgelopen week had ik even een momentje tijd om ermee aan de slag te gaan.
Ik vond nog heel mooi papier van AB Studio - Breeze of the Forest... het waren wel restjes, maar ik kon er nog net de grootste delen van de set mee uitstansen!


 De bomen uit de set  heb ik ook uit restjes gehaald, gelukkig zaten daar nog wat groen tinten in.
Het rendier komt uit een andere lijn van AB Studio. Maar vond dat zo leuk erbij passen.
Jammer genoeg vind ik het shaker gedeelte niet echt mooi geworden. Ik wilde er sneeuw in stoppen en ondanks dat ik het mica schoon en antistatisch gemaakt had, bleef het er enorm aan vast plakken.
Vandaar dat je de bomen en het rendier niet goed ziet.

Dus ik ga nog een keer in de herhaling met deze set en ga dan pailetten of andere shaker materialen gebruiken,
De geknipte bloemen zijn ook van dezelfde lijn en zo maak je heel gemakkelijk een leuke bloementoef met wat sisal erachter geplakt.



Het lint is seambinding en daar heb ik een strik in gedaan.
Er miste nog een tekst dus die boven aan geplakt met wat takjes erbij,

Ben zelf niet helemaal tevreden over het eindresultaat maar ach dat heb je soms!

Ik hoop toch dat jullie geïnspireerd zijn geraakt en ook aan de slag gaan met deze super leuke Mason Jar set van Elizabeth Craft design!

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.
 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

jackelien zei

Erg mooi gemaakt.
Groetjes Jackelien