Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 28 augustus 2022

FBLive - Driving home for Christmas 22 aug.

Hallo allemaal,
Ik mocht afgelopen maandag 22 augustus weer een live verzorgen. Ik was meteen al verliefd op de Car by Marleen van Marianne Design, dus dacht daar wil ik iets mee doen.


Ik heb er een 3 d auto van gemaakt door er een klein doosje tussen te plakken.

Toen ik maandagmiddag bezig was, kreeg ik het idee om  ook achter de koplampen een lampje te plakken.. Dat was nog even een puzzle  maar uiteindelijk gelukt.
Hieronder de foto met de voorkant van de auto:



De rode auto is zonder lampjes en de groene met... als je even verder scrolt zie je foto;s met de lampjes aan.

Hieronder de foto van de achterkant van de auto's.



Die stokstaartjes doen het zo goed in de auto he.. Maar je kunt natuurlijk ook voor andere diertjes  kiezen. Marianne Design heeft er zoveel!






In het doosje heb ik zelfgemaakte cadeautjes gelegt en een 3 d boom.




Achter deze bloemen zit de batterij houder zodat hij een beetje uit het zicht zit.



Hier dan de donkere foto's zodat je de lampjes goed kunt zien branden.




Nog even wat foto;s van de rode auto.





Ik hoop dat ik jullie weer geinspireerd heb, en dat jullie ook aan de slag gaan op een andere manier met deze super leuke stans!

Het filmpje van de live kun je hier terugkijken:



En wil je graag de gebruikte artikelen  terug vinden dan kun je op deze link klikken:
https://www.hobbyvision.nl/nl/22-08-2022-tiets-wolfard-driving-home-for-christmas.html



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat geweldig gedaan. Zo leuk en die lampjes..... super! Groetjes Betha

De Hobbykamer van Petra zei

Superleuke autootjes met die lampjes.
Zelf had ik ook lampjes gebruikt al was dat op een andere manier en niet in een 3D maar op een kaart. Deze staat ook op mijn blog.


Lieve groet, Petra L

Wilma zei

Prachtige creatie heb je gemaakt Tiets, met deze autootjes, GAAF! Heel origineel met de lampjes.
GROET, Wilma.