Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 10 augustus 2022

Ticket Label

Hallo allemaal,

Waarschijnlijk hebben velen van jullie nu vakantie of deze al gehad. Ik heb voor jullie deze tag gemaakt met voor mij wat nieuw gebruikte spullen die er al een tijdje lagen.


De basis is deze tag die ik uit een reminiscence boek van Elizabeth Craft Design heb geknipt. Uiteraard kan je hier voor ieder willekeurige tag gebruiken of maken.


Nieuw voor mij zijn deze twee distress sprays in de kleuren vintage photo en uncharted mariner. Ik gebruikte weinig sprays omdat het zo smeert maar met de spray box gaat dit een stuk beter. Het papier van deze tag is niet echt geschikt voor de sprays omdat het de inkt gelijkt opzuigt. De volgende keer zou ik een tag van watercolour papier gebruiken.


Hier kan je zien linkt bovenaan dat de vintage photo inkt een bruine veeg is geworden. Ik heb met oxide uncharted mariner de randen blauw gemaakt. Vervolgens heb ik geïnspireerd door de tags van Lisanne Geerdink van allerlei spulletjes van Tim Holtz gebruikt. Ik heb zo'n bakje met allerlei vakjes waar allemaal ideology spulletjes van Tim in zitten en ook de uitgeknipte spulletjes uit de reminiscence boeken. Misschien herkennen jullie dat maar ik vind het heerlijk om te rommelen in zo'n bakje om de juiste spulletjes te vinden. Op de eerste foto zie je een stukje van mijn rommel bakje. Hierna is het schuiven en sorteren om de goede plaats te vinden op de tag. 


Ik wilde ook iets van een vlinder toevoegen dus heb de vlinder uit JMA serie uit watercolour papier gestanst. Deze heb ik met dezelfde kleuren spray gekleurd als die ik verder op de tag heb gebruikt.


 Na het kleuren heb ik de embossing glace speckleg egg over de vlinder gebruikt. Ik hoop dat je het een beetje kan zien op de foto, maar het effect is echt super gaaf. Dit ga ik zeker vaker gebruiken.  Uiteindelijk heb ik alles samengevoegd en een lintje maakt mijn tag af.

Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie. Groetjes Mirjam.

 Hier onder zal ik de linken naar de gebruikte spullen posten.

  
 



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt een hele mooie tag gemaakt Mirjam, erg mooi gedaan met deze materialen!
GROET, Wilma

Anoniem zei

Heel gaaf, en dank je wel voor de uitleg