Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 3 augustus 2022

With brave wings she flies - Art by Marlene

 Hallo,

Vandaag heb ik nog een tutorial voor jullie van een pagina die ik al op FB heb laten zien. Die was even blijven hangen in mijn map met afbeeldingen. Maar dan toch nog de tutorial. Allereerst het eindresultaat. Dan weten jullie waar jullie naar kijken. 😉

Ik ben begonnen met deze laser paper art cirkels van Dutch Doobadoo.

Die heb ik uitgeknipt en opgeplakt met Liquitex matte gel medium. (zie onderstaande 2 foto's)



Daarna met witte gesso van Dutch Doobadoo en een kwast de hele pagina geverfd.

Van een oude kartonnen doos heb ik mijn spuitplaats gemaakt. En daarin met 2 kleuren dylusionsprays de pagina bewerkt.



Zie hier het resultaat.

Met water heb ik de inkt nog wat in elkaar over laten lopen. Het hoeft niet. Net wat je zelf mooi vind.

Hier een close upje.

Met een achtergrondstempeltje heb ik de achtergrond bewerkt.

Met water spetters aan gebracht en ook wat van de cirkeltjes ontkleurd.

Ik heb wat van de cirkeltjes een ander kleurtje gegeven. Eigenlijk was het een foutje en heb ik geprobeerd de kleur weer weg te krijgen. Maar uiteindelijk past het wel bij de rest. 😎

En dan is de pagina klaar en kunnen de leuke die-cuts erop. Hieronder wat close-ups.


En dan hier nog een keer het eindresultaat. Zoals je ziet kun je met weinig een leuke achtergrond maken en de Die-cuts maken het af. Ik hoop dat jullie weer wat hebben opgestoken. Ik heb er veel plezier aan beleefd.


Dutch Doobadoo - Dutch Laser Paper Art - Circles  Dyan Reaveley - Dylusions Spray - Lemon Zest  Dyan Reaveley - Dylusions Spray - Calypso Teal Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml 

   Studio Light - Art by Marlene - Back to Nature - Die Cut Block - Paper Elements      Finnabair - Art Basics - Soft Matte Gel - 8.5oz   Clairefontaine - PaintON papier - Multi-Techniques - Wit A4  

Joy! Crafts - Foam tape 5mm breed - 1mm 

Geen opmerkingen: