Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 4 augustus 2022

Magical Holidays

 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer een blogbericht voor jullie schrijven.
Deze keer laat ik jullie een eenvoudige kerstkaart zien.
Dit is een kaart wat je ook nog last minute kan maken. Je hebt er weinig voor nodig maar je hebt wel snel een resultaat. 


Allereerst heb ik een basis gesneden uit Soft Finish Cardstock van 16,6 cm x 11 cm.
Hierop heb ik met Versamark Ink en de stempel CS274 eerst het woord Holidays gestempeld. 
Versamark is een plak inkt waar je embossingpoeder overheen kan strooien. Dat is wat ik heb gedaan met een gouden glitter embossingpoeder.


Vervolgens heb ik de tekst magical gestempeld met versamark en een gewone gouden embossingpoeder.
Ik vind dit zelf wel een erg leuk effect geven. Dit komt ook doordat er één open tekst is en één dichte tekst. Hetzelfde idee kan je dus ook alleen met een gekleurde stempelinkt doen. 
Ik heb de randen van de kaart voorzien van een groene rand met Forest Moss Distress Ink.



Alleen de tekst vond ik wat weinig voor op de kaart dus pakte ik de kerstman erbij. Dit is ook één van de stansen uit de Planner Essentials collecties 'Christmas Figures'. 
Je kan deze kerstman maken in de kleuren die jij wilt. 
De basis is uit wit Soft Finish Cardstock, de baard en snor stanste ik ook uit wit.
Grotendeels heb ik uit rood cardstock gestanst. Sommige onderdelen vallen eruit om vorm te geven, maar die kan je ook weer opplakken en iets donkerder maken. Ik deed zwarte inkt langs de randen.


De riem en bril heb ik uit zwart cardstock gestanst, ook de schoenen heb ik uit zwart cardstock gestanst maar onder de rode laag geplakt. 


Als laatst stanste ik de kerstboom uit groen papier en heb ik de kerstboom ook nog een keer gestanst uit papier die ik met het gouden glitter embossingpoeder had bewerkt. 
Zo laat je het glitter van de woorden ook weer terug komen bij de kerstman.


Als laatst heb ik een mat laag van kraft gesneden op 17,1 cm x 11,5 cm. 
Als je dit dan allemaal op elkaar plakt heb je al best snel een leuke kaart klaar voor de kerst.

Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben opgedaan. Bedankt voor het langskomen.
En tot een volgende keer!

Liefs Lisanne Geerdink


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl  .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen op de juiste plek terecht.