Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 13 augustus 2022

HAPPY BIRTHDAY

Hallootjes,

Kleuren, dat mag ik ook graag doen. En waarmee...dat maakt mij niet zo veel uit hihi..
Dit keer heb ik gekozen voor de lightfast potloden. Een heerlijk potlood die lekker blend.


Toen de prachtige stempels van Couture Creation binnen kwamen moest de pioenroos meteen van een kleurtje voorzien worden. En dat heb ik dan maar gedaan. Na het kleuren heb ik hem uitgeknipt.




En die moest natuurlijk ergens op verwerkt worden.
Dus eens even tussen mijn achtergrondjes gekeken. 
Daar zag ik er nog eentje die ik al eens gemaakt had met een gelli plate en alcohol inkt.
Deze vond ik er wel leuk achter.
Verder heb ik er niet veel aan toegevoegd, alleen een tekst. 
Deze tekst bestaat uit het woordje  HAPPY als stempel en BIRTHDAY als stans.
Dit zijn setjes van Studio Light.

En wil je nu ook graag leren kleuren?? We hebben weer workshops gepland.
En daar zijn ook kleur workshops bij. Tijdens deze workshop kan je zowel de Chromaflow als de Lightfast proberen. Verdere info kan je hier vinden:


Wie weet zie ik je dan,


  





 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtige kaart Janet! Zowel de bloem als je achtergrond zijn helemaal gaaf! Erg mooi gedaan.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma