Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 26 augustus 2022

Slimkaart cirkels

 Hallo Allemaal 
Wat is het toch warm geweest ........echt zomer.
Daarom laat ik jullie zien hoe ik deze zomerse kaart  
met vrolijke zomerse  kleurtje heb gemaakt.





Ik had nog in mijn voorraadbak met achtergrondjes ,
deze achtergrond liggen.
Deze heb ik ooit eens gemaakt met brusho pigmentpoeder.
Hieruit heb ik grote en kleine cirkels geponst.

Op de slimline kaart heb ik hier en daar wat stempels gezet.

Op de cirkels heb ik scriptstempels en wat achtergrond stempels
 gezet en de randen gesponst met zwarte inkt

Door een beetje pigmentpoeder vermengd met wat water, 
in een bakje te doen heb ik spetters aangebracht op de kaart. 
Ik heb brusho gebruikt ,maar je kunt natuurlijk ook 
ander pigmentpoeders gebruiken, bijvoorbeeld Lindy's magicals

Daarna heb ik de cirkels op de kaart gelijmd 
en met een derwent inktense potlood, schaduwen aan gebracht 

Op een ander papiertje heb ik de vlinderstempels gezet   
uitgeknipt en ingekleurd en op de kaart geplakt. 

De randen van de kaart heb ik bewerkt met gele embossingpoeder
 en de kaart gemat op zwarte en gele cardstock.

Ik hoop dat ik jullie weer
 een beetje heb kunnen inspireren 
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust 
Ik help je graag.

Lieve groetjes Corry xxxx




 










2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Corry in deze frisse kleurtjes. Dankjewel voor je uitleg hierbij.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma.