Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 24 augustus 2022

Zelfgemaakte bloemen

Hallo allemaal,
De nieuwe challenge is van start gegaan, en dit keer is de opdracht, verwerk zelfgemaakte bloemen op je creatie. Dit kan bijvoorbeeld van stansen zijn gemaakt, of van jute of stof , of geborduurde bloemen,   van vellum.. noem maar op.

Ik heb gekozen voor de poinsettia stans van Elizabeth Craft Design en daar een kerstkaart mee gemaakt.
 het papier is nieuw van Studio Light en heeft mooie zachte kleuren.
Door middels van het lintje heb ik ff iets meer kleur erin gebracht.


De cirkel heb ik gestanst met eentje van Crealies.
Daarin heb ik met wat foam de bomen erin geplakt. Deze zijn van Marianne Design( LR0556)


Nog wel een leuk plaatje erbij geplakt ook uit dezelfde lijn van Studio Light.
En de bloemen uit wit cardstock gestanst en in het hart ervan wat kraaltjes geplakt.


Op de zijkant heb ik de nieuwste essential van Studio light geplakt. Zo had ik meteen een mooie tekst erbij. Vond het niet zo mooi  om die in het midden van de kaart te plakken deze keer.
 Ook wat dennapeltjes erbij en her en der sneeuwballetjes geplakt.
Als laatste heb ik met de posca_pen nog wat gespetterd op de kaart, voor wat sneeuwvlok effect!


Deze keer heb ik de kaart dubbel gemaakt zodat hij gemakkelijk kan staan.



Ik hoop dat ik jullie geinpireerd heb en dat jullie mee gaan doen met de challenge!




Hieronder de gebruikte materialen. Klik erop en je komt in de shop terecht!

 





2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha

Wilma zei

Hele mooie kaart is dit, knap gedaan!
Fijne dag vandaag.
GROET, Wilma