Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 18 augustus 2022

Joepie!

 Hoi hoi allemaal!

Vandaag van mij een blog. Deze keer ben ik in de live bezig gegaan met de nieuwe producten van Studio Light uit de Creative Craflab collectie.

Voor deze creatie heb ik verschillende producten gebruikt. Als basis heb ik de nieuwe slimline mal gebruikt CCL-FR-CD387. Deze heb ik uit papier gestanst uit het bijpassende paperpad CCL-FR-PP47. Hier zit zowel designpapier in als effen papier. Zo heb je altijd bij elkaar passend papier. Als achtergrond een bakje voor schudmateriaal gemaakt. Op de achtergrond de tekst JOEPIE gestempeld KJ-BBKJ-STAMP186. Die heb ik gestempeld met versafine clair. 

Voor het schudmateriaal heb ik verschillende soorten van Nellie Snellen gebruikt. Dit zijn super leuke bakjes met schudmateriaal. Er zitten verschillende vormpjes in die samen een leuk geheel vormen. 

Op de voorgrond heb ik leuke diertjes gemaakt uit de nieuwe collectie van Creative Craftlab. Dit zijn stempels met bijpassende malletjes. Zo kan je je stempeltje inkleuren en met een mooi randje uitstanzen. CCL-MFR-SCD45

Ik heb voor deze diertjes gekozen om ze in te kleuren met light markers van studio light. 

Om het geheel af te maken heb ik het geheel gemat uit designpapier wat bij het bijpassende thema hoort. CCL-FR-PP47.




1 opmerking: