Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 25 augustus 2022

Workshops en kleurplaten

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik even de kleurworkshop onder de aandacht brengen. Want het is op dit moment helemaal in de mode om lekker relaxed aan de kleur te zijn hihi.. En pas op want ook dit kan weer
zeer verslavend werken. Zo zijn we ook graag bezig met diverse potloden en kleurplaten. Vooral de kleurplaten van Mariola Budek zijn zeer geliefd. Deze kun je via haar site bestellen. 

Maar zoals ik al zei wil ik even wat vertellen over de kleurworkshops die tot nu toe gepland zijn.
Tijdens die workshop gaan we met de Chromaflow en de Lightfast kleuren. Als je in het bezit bent van deze potloden vinden we het fijn als je ze mee wilt brengen. We gaan oefenen met het mengen van de kleuren en wat er gebeurt als je meer of minder druk zet. Je krijgt een map met oefenmateriaal en we gaan diverse papier soorten proberen.  Ondertussen zullen we zoveel mogelijk vertellen over de potloden maar omdat je vaak niet alles onthoud, krijg je ook die info mee in de map.
Wat ik verder nog in die map stop, dat is nog een verassing ;)


En heb je het een beetje onder de knie, dan kan je straks ook vast van deze kleurplaten inkleuren. 
Maarrrr...het blijft oefenen en leren. En je elke keer weer laten verassen door de kleuren.
Hier onder heb ik een aantal kleurplaten geplaatst die ik afgelopen tijd gekleurd heb.






Tijdens de workshops krijg je koffie of thee en is er een lunch.
De dag begint om 10.30 uur tot ongeveer 15.30 uur. Met een lunchpauze er tussen.
 Dus er is ook nog lekker tijd om eventueel te shoppen in de winkel. 

Lijkt je dit nu leuk, dan kan je hier de link vinden naar de workshops.

Donderdag 8 september:


Donderdag 6 oktober: