Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 30 augustus 2022

Write your story

Hallo Allemaal 
Wat is de collectie Write Your Story 
van Jeninesmindfulart weer prachtig 
Zoals alle collecties van Jenine .
Ik vind ze allemaal zo ontzettend gaaf 
daarom deze kaart gemaakt .


Ik ben begonnen om wat distressinkt op een stencil aan te brengen. 
Deze licht benevelen met water en op mijn kaart afgedrukt 
Daarna goet laten drogen. 
Als volgt wat script achtergrond stempels gezet.
Daarna heb ik een ovaal uitgestansten deze op de kaart gelegd
met een blendingtool heb ik blauwe distressinkt 
Van het midden van de ovaal uitgeveegd naar de buitenkant ook op de kaart 
Zo krijg je mooie afdruk van de ovaal op je kaart. 
Met een fineliner heb ik rondom de ovaal scribbels geschreven. 
Daarna ben ik met de diecuts gaan decoreren op mijn kaart. 
Deze vastgeplakt en hier en daar wat sisal tussen de diecuts geplakt. 
Dit geeft een heel leuk effect.
Ook heb ik hier en daar nog wat glitters aangebracht.
De kaart heb ik gemat op zwart en rose cardstok.

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen inspireren met deze kaart 
mocht je vragen hebben , stel ze gerust.
Ik help je graag .
lieve groetjes Corry