Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 augustus 2022

Vintage Treasures Studio Light

Hallo,

Ik zag de vintage Treasures lijn van Studio Light en vond die super gaaf.
Ik ben alleen niet zo'n fan van de swingkaarten,
vind het zo stoeien met het midden en wat je daarop kunt plakken.
Maar ik vond het model met de gears wel super.
Ik ben zelf gaan passen en meten en daar kwam dit model uit.


Ik start met zwart cardstock van 24-15.6 cm.
Dat ril ik op 7.5-10-14-16.5 cm
De punt maak ik door op 19,5 cm een merkje te zetten (lange zijde)
en op 7.8 cm korte zijde, en dan snijdt je de hoeken af.


Ik had geen zeshoek stansen dus heb in words
3 zeshoeken gemaakt en deze als mal gebruikt.


Dan stans je wat gears uit de lijn en snijdt de grote door de helft


Deze plak je vervolgens op de schuine hoeken


De maten van de matlagen zijn
Craft;
2 maal 7.1-15.2 cm
2 maal 2.2-15.2 cm
1 maal 3.8-15.2 cm

Van 1 van 7.1-15.2 moet je een punt afsnijden,
daarvoor teken ik af 2.7cm vanaf links onder en boven op zijde 7.1
en 7.6 cm vanaf boven op zijde 15.2

Designpapier;
2 maal 6.8-14.8 cm
2 maal 2-14.8 cm
1 maal 3.4-14.8 cm

Ook hier een punt van een van 6.8-14.8 cm snijden
Afmeten op 2.5 vanaf links boven en beneden op zijde 6.8
en 7.4 cm vanaf boven op 14.8


Nu kun je alles in elkaar gaan zetten en heb je 
een leuke staande kaart waarop je lekker veel kunt pimpen.


Ik heb zelf het designpapier nog bewerkt met de stempels en masks uit deze lijn.



Ik wens jullie weer veel knutselplezier 
en bedankt voor het bekijken van ons blog.

Dit is de link om in de webshop bij deze lijn te komen

Eventueel kun je deze stansen aanschaffen voor de zeshoeken

 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Je hebt 2 prachtige kaarten gemaakt Susan! Alles zo gaaf afgestemd. Ook de tekst is erg mooi.
Goed weekend gewenst.
GROET, Wilma