Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 augustus 2022

Happy

   Hallo allemaal,

Deze onderstaande kaart gemaakt met de JMA essentials embossing folder.
Verwerkt op CraftEmotions canvas karton.
Deze kaart gemat op pastel kleurig papier.
Dit papier komt uit een paperpad van StudioLight.



Nadat ik hem door de stansmachine haalde 
heb ik niet de gehele vierkanten geëmbosde afdruk gebruikt,
maar een strook hiervan.
Deze bewerkt met Distress Crayons door deze heel lichtjes een beetje aan te brengen.
Gelijk een beetje water erop en lichtjes een beetje uitwrijven met je vinger
of uitvegen met een smal penseeltje.
Ik heb om eerlijk te zeggen eerste de gehele vierkanten kaart bewerkt 
en daarna de mooiste strook ervan af gesneden.

De kleuren Distress crayons die ik hiervoor genomen zijn de pearl krijten,
kleuren: Snow flurries en Holly branch. 
Als je deze mengt krijg je een derde kleur bij (groen).

De vlinder stans komt uit de Jenine's Mindful art Essentials collectie.
Zie hierboven de foto links liggen.
De blauwe vlinder zit ook in deze set samen met nog een grote vlinder stans.
 Deze vlinder heb ik bewerkt met WOW! embossing powder.
Kleur Cummerbund.
Daarna deze precies door de helft gesneden
en op de zijkanten geplakt.
De randen van de witte kaart nog met zwarte inkt bewerkt.
Tekst "Happy" erop gestempeld.
Plakparels erop en gemat op twee kleuren papier uit de paperpad van Studiolight.

Ik heb onderaan bij de producten ook de twee stansmachine neergezet die ik heb,
waarbij goed de embossingfolders doorheen kunnen. 
Met andere apparaten heb ik geen ervaring 
maar er zullen er vast meerdere zeer geschikt en goed hiervoor zijn.


Dit was het weer voor deze keer.
Dankjewel voor het langs komen.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.

 

   


   



3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Wilma zei

Mooie kaart Anita, je hebt fijne kleuren gebruikt en leuk, hoe je dat met de vlinder hebt gedaan!
GROET, Wilma

Anita van Merode zei

Dankjewel Betha en Wilma.
Gr Anita