Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 6 mei 2024

Atc Coins van Dutch Doobadoo


Hallo allenmaal.

Vandaag is het al weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.

Deze keer heb ik een kaart gemaakt in combinatie met de ronde ATC Rubberstamps van                 Dutch Doobadoo. Deze zijn ook erg leuk om te combineren op een kaart. Het leuke is er van dat ze kan maken in elke kleuren combinatie zodat ze altijd passend zijn bij elke kleur of papier lijn. 


Dutch Doobadoo heeft  4 verschillende stempels uitgebracht. Ik heb de twee stempels met de vlinders gebruikt om deze Atc`s te maken.


Ik heb de basis gestempeld met donker blauwe inkt van Versafine. In de vlinders heb ik Embossing Glaze van Tim Holtz  de kleur Vintage Photo aangebracht. Voor dat je dat doet moet je eerst de stukjes   waar je wilt dat de embossingpoeder gaat komen, inkleuren met de Versamarker.  Hier door blijft het poeder plakken en kan je het verwarmen met de Heattool. Hier door ontstaat er een mooie glans in de prachte kleur Vintage Photo. Dit is een mooie combinatie met het donkerblauw.



De tweede Atc heb ik op de zelfde manier gemaakt. Om de Atc`s heb ik de kaart opgebouwd met verschillende materialen zoals lint, filmstrip, postzegels, tickets, washitape, bloemen, ribbelkarton en een mooie tekst uit het tekstboekje van de JMA collectie. 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren om de Atc`s ook in combinatie op een kaar te gebruiken.

Met creatieve groetjes 

Elske Oosterman


Deze materialen heb ik gebruikt:




















1 opmerking: