Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 27 mei 2024

Wild en Free

 Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt voor een nieuwe blog!

Ik heb een kaart gemaakt met de allernieuwste JMA Wild & Free collectie!

Een super toffe collectie met heerlijk frisse kleurtjes!

Ik wordt echt helemaal happy van deze collectie!



Ik ben begonnen met het snijden van een stuk cardstock van 20cm breed x 20cm hoog.
Dit heb ik aan 2 kanten gerild op 5cm.
Voor de schuine rillijn heb ik aan de linkerkant een puntje gezet op 10cm.
Aan de bovenkant heb ik ook een puntje gezet op 10cm.
Van puntje naar puntje heb ik een schuine rillijn gemaakt.
Zie foto hieronder


Daarna heb ik alle rillijnen gevouwen.
Alle rillijnen vouw je naar binnen toe.
De kaart komt er dan zo uit te zien.



Voor de matlaag heb ik het groene kleurtje gekozen uit het mixed paperpad.
Je hebt nodig:
1x 14,6cm breed x 14,6cm hoog
1x 4,6cm breed x 4,6cm hoog
1x 4,6cm breed x 9,6cm hoog
1x 9,6cm breed x 4,6 cm hoog

Van het designpapier heb je nodig:
1x 14,2cm breed x 14,2cm hoog
1x 4,2cm breed x 4,2cm hoog
1x 4,2cm breed x 9,2cm hoog
1x 9,2cm breed x 4,2cm hoog


De randjes heb ik beïnkt met distress ink walnut stain.
Daarna heb ik de matlaag en het designpapier op de kaart geplakt.



Daarna ben ik de kaart gaan versieren.
Hier en daar heb ik wat rubb-ons van 49-and market op het designpapier gewreven.
De die-cut plaatjes heb ik uit het mixed paperpad geknipt.
Verder heb ik nog verschillende dingen uitgestanst.
De stans met de takjes vind ik wel echt super tof!


De bloemen zijn ook van JMA.
Verder nog een leuk lintje en wat parelspray.
Alles opgeplakt en daarna nog een leuke tekst erop.
De tekst komt uit de JMA victorian dreams collectie.
Hieronder het eindresultaat!



Bedankt voor het kijken naar deze blog.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze creatie.

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je de gebruikte materialen:











6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Anoniem zei

Hele mooie kaart ik ga hem ook proberen groetjes jenny

Martine Krol zei

Bedankt!

Martine Krol zei

Bedankt! Leuk dat je hem ook probeert te maken!

Wilma Schut zei

Bedankt voor dit leuke voorbeeld, ik heb het vandaag nagemaakt en het was niet moeilijk maar toch heel mooi.

Martine Krol zei

Super leuk dat je hem nagemaakt hebt!