Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 11 mei 2024

Huwelijk

 Hallo allemaal,

Bij een bruiloft zie je bij de feestzaal of bij het ontvangst wel eens een mooi bord staan met een welkom voor de gasten. Daaraan moest ik denken met het maken van dit kaartje, wat ik ook op de demo bij me had. Ik heb het gemaakt met ivoorkleurig karton: dat vond ik wel zo feestelijk voor deze gelegenheid, gecombineerd met goud. Als de lijst zwaar is, dan kun je de schildersezel beter 2x uitstansen en op elkaar plakken voor de stevigheid of een ijslollystokje achter de middelste poot plakken ter versteviging. Let op dat je de lijst (als je hem niet los wilt hebben) alleen op de buitenste poten vastlijmt en niet op de middelste, want daarmee staat de schildersezel en die buig je naar achteren.


Ringen mogen op een trouwkaart niet ontbreken en al helemaal niet voor de weggeefprijs van €2,95! Een parel of rhinestone erop en het is een hele mooie dames ring.

Ik hoop dat je weer nieuwe inspiratie hebt opgedaan en zie je graag terug met een volgend blogbericht!
Creatieve groetjes,
Lisanne

Wil je aan de slag met bovenstaande kaart, dan vind je hieronder de gebruikte materialen. Klik op het plaatje en je komt direct bij het product in de webshop.