Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 26 mei 2024

Verticale easelkaart met Krafty Garden

 Hallo allemaal,

Hier weer een blogbericht van mij.

Vandaag laat ik jullie een verticale easelkaart zien.

Ik heb gewerkt met de Krafty Garden van 49-and market.

Een super gave collectie weer met heel veel leuke items!



Ik heb een stuk kraft cardstock van 21cm breed x 21cm hoog gesneden.
Dit heb ik gerild op 10,5 en op 5,25cm. De rillijn is 21cm.


Voor de matlaagjes heb ik het papier Solid collection Krafty Garden van 49-and market gebruikt.
Ik heb hiervan gesneden:
1x 10,1cm breed x 20,6cm hoog
4x 4,85cm breed x 20,6cm hoog




Voor het designpapier heb ik het Krafty Garden collection pack 6x8 van 49-and market gebruikt.
Hiervan heb ik gesneden:
1x 9,7cm breed en 20,2cm hoog
4x 4,45cm breed x 20,2cm hoog


De randjes heb ik beïnkt met distress ink walnut stain.


Daarna heb ik de binnenkant van de kaart beplakt.


Daarna heb ik de 2 stroken op de voorkant beplakt.


De basis is nu klaar. Ik ben begonnen met het versieren van de binnenkant van de kaart.
Op het grotere gedeelte heb ik gestempeld met een stempel uit een JMA collectie.
Deze stempel is er helaas niet meer maar ik heb wat andere stempels gelinkt.


Verder heb ik nog wat rubb-ons uit de Krafty Garden collectie gebruikt.
Ik vind het altijd een super leuk resultaat geven. Het is net
of het in het papier verwerkt zit.
Daarna heb ik met die-cut plaatjes uit de Krafty Garden collectie aan de zijkant een 
'stopper' gemaakt zodat het linker gedeelte van de kaart hier achter blijft hangen.
 Zo heb je dus een verticale easelkaart!
Zie foto hieronder!


Daarna heb ik de 2 stroken aan de voorkant versierd.
Hiervoor heb ik rubb-ons, die-cut plaatjes en acetate die-cuts
uit de Krafty Garden collectie gebruikt.
Super fijn dat dit zo'n uitgebreide collectie is. Zo weet je zeker dat alles
bij elkaar past. Let wel op dat je de rillijn nog kunt vouwen!
Hieronder het eindresultaat van deze verticale easelkaart!





Super leuk dat je deze blog hebt bekeken/gelezen.
Ik hoop dat jullie het weer een leuke blog vonden.

Lieve groetjes Martine Krol

Hieronder vind je de gebruikte materialen:






6 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model en supermooi gedecoreerd. Duidelijk uitgelegd hoor. Dank je voor de inspiratie.
Lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Je maakt altijd van die leuke modellen kaarten, super gaaf Martine! Bedankt weer voor dit voorbeeld.

Martine Krol zei

Wat lief! Bedankt en ik doe het met plezier!

Martine Krol zei

Bedankt! Fijn dat het een duidelijke uitleg is!

Martine Krol zei

Bedankt!