Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 19 mei 2024

Tag met Craft emotions

 Tag met Craft emotions.


Hoi allemaal!
Deze keer heb ik gespeeld met Craft emotions. Ze blijven super cute die guinea pigs. Ideaal voor een vrolijk verjaardagskaartje.


Ik heb van een oude set van Crealies een grote tag uit gestanst uit wit cardstock. Dan heb ik uit de set Guinea pig 7 de twee cavia's die ik wilde gebruiken gestempeld en uitgeknipt uit maskeer tape. Deze plaats je op de lege tag waar je ze wil hebben. Daarna heb ik met Distress oxide Milled lavender de achtergrond licht beinkt. Dan leg je het stencil Hieperdepiephoera op de plaats waar je deze wil hebben. Dan kun je de achtergrond beinkten. Daarvoor heb ik Villainous potion en Wilted violet genomen. 


Met de Faber Castell potloden heb ik de cavia's ingekleurd. Deze kun je elk medium naar keuze inkleuren. Gebruik waar je het liefst mee werkt. 


De tekst Just a little note to say komt ook van de stempelset. Deze heb ik met witte embossingpoeder gedaan. In de set zitten ook muzieknoten deze heb ik hier en daar gestempeld en ook met embossingpoeder bewerkt. En de Posca pen mogen we niet vergeten daarmee hebben we gespetterd.
Misschien dat jullie deze ook eens gaan proberen, eigelijk heb je er niet veel voor nodig een stempelset en een stencil en je kunt aan de slag.

Veel knutselplezier!

Heb je interesse in een artikel klik op het fotootje.


Crafter’s Companion - White Multi-Purpose Stamp Cardstock - A4 / 60 vel Stansmal Crealies - Big Labelzz & Tagzz - no 18 Dots Distress Oxide Ink Pad - Villainous Potion  Distress Oxides Ink Pad - Wilted Violet Distress Oxides Ink Pad - Milled Lavender Versafine - Ink Pad - Onyx Black Universeel maskeerpapier op rol - met houder - 60mm x 10m WOW! Embossingpoeder - Large 160 ml - Opaque Bright White Super Fine WOW - Dual Speed Heattool VersaMark Watermark Stamp PadFaber Castell Polychromos - Blikken doos 36 stuksPosca Verfmarker - Fijne Conische Punt 1.3 mm - Wit