Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 29 mei 2024

Haai

Lieve Creatievelingen,

Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwe toffe collectie "Haai Five" van Dutch Doobadoo. Zoals de naam van de collectie al zegt is de Haai het thema van deze zomerse collectie.


Ik heb verschillende mallen gebruikt om deze kaart te maken. Als basis de 470 784 312. Deze mal is een mooie basis om elke soort kaart te maken. Ik heb hem van craft gemaakt en geplakt met een vrolijk printje uit het designe papier pakket van deze leuke serie. Het papier is een vrolijke combinatie van verschillende leuke printjes die perfect bij elkaar passen.


Daarna de mal HAAI gebruikt, deze zit in de set van het designe papier. Ik heb de basis van donkerblauw linnenkarton gemaakt en daarna de letters van het designe papier en van ribbelkarton. De letters heb ik met foam beplakt zodat het net lijkt of ze er uitspringen net zo als de haai.



De onderste rand heb ik heb ik van de 470 784 311, een toffe mal met surfplanken. Ik heb hier alleen de zandrand gebruikt. Deze heb ik 2x gemaakt van het designe papier en bewerkt met Vintage Photo Inkt, net zoals de randjes van al het designe papier. Ik heb op de zandrand een kleine beetje tilandsia geplakt, dit geeft een leuk speels effect. Het schelpje en de zeester komt uit het vel dat bij het designe papier zit, net zoals de grote haai.


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren om ook met een zomers thema aan de slag te gaan.

Met creatieve groetjes 

Elske Oosterman.









1 opmerking: