Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 4 mei 2024

Speciaal voor jou gemaakt

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie graag deze kaart laten zien die ik gemaakt heb met
de laatste nieuwe lijn van JMA ( Jenine`s Mindful Art)
Deze heet Victorian Dreams en heeft mooie paarse en beige kleuren.


Ik heb er een diepte kaart van gemaakt op slimline formaat ( 10,5 x 21 cm )
Je snijd hiervoor eerst een kaart van 21 cm Hoog x 22 cm breed.
Deze ril je op 10,5 en 11,5 cm. Dan teken je op de linkerkant een hulplijn op 1,5 en 2,5 cm vanaf alle kanten. Dan snijd je er eerst een kruis doorheen, van rilpunt tot rilpunt.
Daarna vouw je de rillijn naar binnen en naar buiten en plakt er een basis in.


Daarna ben ik alles gaan beplakken en versieren.
In het midden heb ik een kaartje geplakt die alleen op de rand vast zit.
Achter het kaartje zit nog een leuke stansmal van CardDeco.
De bloemen, die heb ik weer gemaakt van stof. Zoals ik al een x in een live heb laten zien.

Nou, dat was het wel weer voor nu.
Ik wens je een fijne dag verder en tot snel,



  







2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

tine zei

heel mooie kaart, en vooral bedankt voor de duidelijke uitleg

groetjes

Tine